Dostawa
Jak długo muszę czekać na otrzymanie zamówienia ?
Zamówienia wysyłamy w 24 godziny od wpłynięcia płatności. Przesyłki kurierskie dostarczane są w 99% następnego dnia roboczego.
W moim zamówieniu brakuje części zamówienia?
Skontaktuj się z nami mailowo, obsługa sprawdzi twoje zamówienie i w razie pomyłki dośle brak na nasz koszt.
Zakupy
Czy mogę anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować póki nie zostało jeszcze nadane. Po tym czasie wymagane jest złożenie odstąpienia od umowy kupna.
Czy można sprawdzić status realizacji zamówienia?
Po przygotowaniu przez nas paczki generujemy wiadomość email o tym, że oczekuje na odbiór przez spedytora.
Po odebraniu zamówienia przez kuriera zostaje wysłany e-mail z informacjami. Prosimy o sprawdzanie folderu SPAM jeśli nie widzisz wiadomości w skrzynce odbiorcza.
Dodatkowo, jeśli przy zamówieniu dokonano rejestracji na naszej stronie, można sprawdzić stan realizacji na swoim koncie.
Czy produkty dostępne na stronie są dostępne od ręki?
Informacje o dostępności produkt aktualizują się automatycznie z minimalnym opóźnieniem w związku z czym może zdarzyć się sytuacja, że kupionego produktu fizycznie nie ma w sklepie. O ewentualnym problemie z zamówieniem od razu informujemy klienta.
Wysyłka i dostawa
Czy mogę odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym?
Oczywiście, w tym celu zaznacz w procesie zakupowym w koszyku sposób dostawy jako odbiór osobisty.
Jakie są koszta dostawy?
Zapoznaj się ze szczegółami dotyczącymi dostawy.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Twoje zamówienie powinno być na drugi dzień roboczy u ciebie na miejscu. Status śledzenia paczki zawsze masz w swoim koncie po zalogowaniu lub zostało wysłane na maila z informacją o wysyłce.
Płatności
Jakie są formy płatności?
Zapoznaj się ze szczegółami dotyczącymi płatności.
Wymiany i zwrot
Czy mogę zwrócić produkt?
Tak, w przeciągu 14 dni.
Czy mogę wymienić produkt?
Wymiana towaru to nic innego jak zwrot i zakup innego artykułu.
W tym wypadku skontaktuj się z naszą obsługą by załatwić sprawę w jak najkrótszym czasie.
Reklamacje paczek
Otrzymany towar jest uszkodzony, co robić?
W takiej sytuacji należy się z nami skontaktować mailowo.
biuro@mizet.pl
Odebrana paczka nosi ślady uszkodzeń mechanicznych, co robić ?
Paczkę przyjmij i skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Rozwiążemy ten problem tak szybko jak to możliwe.